Service

Bezorging & Levertijden
 

Levertijden

Orders worden verzonden met GLS. Voor zendingen binnen België streeft GLS ernaar uw pakket de eerste werkdag na aanbieding te bezorgen (Nederland, 2 tot 5 werkdagen). Op welk tijdstip de zending precies bezorgd wordt, is onder meer afhankelijk van plaats en soort pakket.

GLS biedt een pakket tweemaal aan. De aanbieding vindt plaats op werkdagen tussen 09.00 uur en 18.00 uur. 

Binnen 24 uur leveren

Om deze service te bieden zijn wij afhankelijk van andere partijen zoals pakketdiensten en banken. 
Pakketdiensten leveren alleen op “WERK”dagen. Dit houdt in dat, indien u op vrijdag of in het weekend besteld de bestelling de volgende werkdag (maandag) wordt verzonden en u uw bestelling dus dinsdag kunt verwachten.
Voorwaarde is dat de betaling bij ons binnen is voordat wij uw bestelling verzenden. In bijna alle gevallen is uw betaling via het online betalingsverkeer voldaan en wordt het pakket nog dezelfde dag verzonden. Uitzondering hierop is de betaalmethode overschrijving. Doordat het betalingsverkeer tussen banken soms enkele dagen kan duren wordt dit pakket ook later verzonden.

Uw orders worden nog dezelfde dag verwerkt mits:
- De bestelling is geplaatst voor 13.00 uur 
- De betaling is goedgekeurd (in geval van overschrijving moet de betaling dus eerst zijn voldaan)

Verzendingskosten

Onze verzendingskost bedraagt € 7,50.

Track & Trace

Zodra uw bestelling bij ons het magazijn verlaat krijgt u hier automatisch (via email) een bericht van. In deze bevestiging vermelden wij ook indien reeds voorhande een zogenaamd 'tracking nummer'. U kunt dan via internet uw bestelling met de deze specifieke code volgen.

Producten in backorder (geen voorraad)

Mocht uw bestelling om een bepaalde reden niet (volledig) kunnen worden verwerkt dan brengen we u via e-mail op de hoogte.
Mocht u binnen 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd geen producten noch communicatie hebben ontvangen, dan kan er iets fout gegaan zijn. Wij verzoeken u in dat geval op om contact met ons op te nemen. Zodat wij er voor kunnen zorgen dat u niet onnodig op uw bestelling zit te wachten.

Levering op een ander adres

Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres, dan uw huisadres te laten bezorgen. U kunt in het order proces bij het invullen van de persoonlijke gegevens een afwijkend afleveradres opgeven.

 

Retours

U heeft steeds het recht om binnen de 14 dagen na ontvangst uw aankopen terug te sturen:

·       In geval u omruiling wenst, betaalt u enkel de kosten voor de terugzending naar ons retouradres.

·       In geval u terugbetaling wenst, betalen we u de prijs van de producten exclusief de verzendingskosten terug.

·       U bent niet verplicht om een nieuw product aan te kopen of uw product om te ruilen.

·       Terugbrengen/ophalen kan na afspraak per telefoon of per mail, zo kan u de verzendingskosten uitsluiten.

 

Hoe terugsturen?

1.     Stuur een email naar info@medi-style.be en vermeld:

1.     Nummer van de bestelling & naam van het product dat u wenst terug te sturen.

2.     Of u voor terugbetaling of omruiling kiest.

3.     De reden van terugzending: past niet, beschadiging, andere reden...

4.     In geval van omruiling: artikelcode, kleur en maat van het gewenste product.

5.     In geval van terugbetaling: uw bankrekening nummer en naam van uw bank. Binnen de 10 werkdagen na ontvangst van uw retours betalen we u terug.

2.     Vul het retourformulier in en stuur deze mee met uw retourzending.

3.     Verzend de retourproducten ongebruikt met de originele labels in de originele staat en verpakking naar ons retouradres via de post of per koerier :

 

 

Retouradres.

Van Dyck & Partners

Victor Roosensplein 17

2170 Merksem

België